Forum O wszystkim i o niczym xD Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Co teraz robisz?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 33, 34, 35  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym xD Strona Główna -> Rozrywka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ania
Administrator



Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 11619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodawa

PostWysłany: Czw 14:15, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w biurko i jednym o drugie Laughing

Kłócę sie z Alą, która ma iśc po Kubę do szkoły, my to mamy problemy Laughing
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Czw 14:18, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ogromne problemy xPP A ile Kuba ma lat? Very Happy

Idę na dół po czekoladę-bąboladę Laughing
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Reklama






Wysłany: Nie 0:18, 22 Kwi 2018    Temat postu: REKLAMA

Powrót do góry
Odwiedź stronę autora
Ania
Administrator



Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 11619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodawa

PostWysłany: Czw 14:22, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

7 xD

O, ja sobie wezme wedla mleczną xD
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Czw 14:23, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli pierwsza klasa? A moja siostra ma 9 xD

I będziemy jeść czekoladkę Laughing
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Reklama






Wysłany: Nie 0:18, 22 Kwi 2018    Temat postu: REKLAMA

Powrót do góry
Odwiedź stronę autora
Ania
Administrator



Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 11619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodawa

PostWysłany: Czw 14:27, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli trzecia xD pierwszak, pierwszka, fajnie ma na popołudnie chodzi i się może wyspać xD

jem czekolade xD
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Czw 14:34, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No trzecie xD To fajnie ma, moja siostra ma 2 razy na południe i trzy na 8 xD

Jem bąboladę, czekam na ''Modę na sukces'' xD
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Ania
Administrator



Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 11619
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodawa

PostWysłany: Czw 14:40, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

też fajnie, urozmaicenie przynajmniej xD

Ty to masz zajęcia, przecież jeszcze dwie godziny ! Laughing

Słucham brodki "Rejs 72" xD
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Czw 14:54, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nom, fajnie Wink

Zaczyna się za 10 min Laughing Zmienili godzinę emisji xD

Patrzę jak moja siostra robi matematykę xPP
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Reklama






Wysłany: Nie 0:18, 22 Kwi 2018    Temat postu: REKLAMA

Powrót do góry
Odwiedź stronę autora
Monika




Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 16:22, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No zmienili jest po staremu Wink

Właśnie przeczytałam legende Marty xD hahaha


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Czw 16:54, 06 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nom Wink Czasem ze szkoły nie zdążam jak się gdzieś zapuszczę! Razz

Gadam na gg, drapię się po nodze xD
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Emu
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nibylandii.

PostWysłany: Sob 7:38, 08 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oglądam DDTVN, muszę się rozbudzić xP.
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Magda eF.
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 4366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawianka z Kłodawy xD

PostWysłany: Sob 12:35, 08 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oglądam jakiegoś pacana z Sejmu na TVP3, o wyborach gadają xD
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Sob 13:25, 08 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oglądałam ''Czarodziejki'' i ''Vinci'' znów xD Wychodzę do sklepu po gazetę Wink
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Emu
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nibylandii.

PostWysłany: Sob 13:57, 08 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trochę ogarniam pokój, zaraz lecę się szykować, bo nie długo jadę na lody xD.
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Monika




Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:25, 08 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tym nauczycielem i kolkiem ? xD

ziewam...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Sob 18:44, 08 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie tak xD
sprzątam Neutral, zaraz idę oglądać ''Nianię'' i ''Kryminalnych'' Very Happy
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Emu
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nibylandii.

PostWysłany: Sob 19:56, 08 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak, już wróciłam Razz

Oglądam 'Jak oni śpiewają', powinnam posprzątać pokój, hm... w sumie to po co?! I tak znowu nabrudzę Razz.
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Sob 21:10, 08 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jak było? xD

Ja muszę posprzątać, mama mnie gania Laughing Słucham piosenki 'What Dreams Are Made Of' - Hilary Duff Wink Strasznie mi się spodobała ta piosenka.! xD
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Emu
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 1546
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Nibylandii.

PostWysłany: Nie 8:21, 09 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Genialnie ^^.

Siedzę na Forum, zaraz idę coś zjeść i wio do sprzątania i do lekcji, argh!
_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Reklama






Wysłany: Nie 0:18, 22 Kwi 2018    Temat postu: REKLAMA

Powrót do góry
Odwiedź stronę autora
Martusia
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 12272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa.

PostWysłany: Nie 13:42, 09 Wrz 2007    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To fajnie Wink

Siedzę w necie, słucham piosenek z "High School Musical' Very Happy, zaraz idę zjeść obiad, a potem jadę chyba do telewizji xD
_________________
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] <33.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu Moja generacja
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym xD Strona Główna -> Rozrywka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 33, 34, 35  Następny
Strona 14 z 35

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin